Edit: Julkaisen tämä uudelleen muttamalla ajankohtaa päivällä, koska spämmit vaivaavat. Toivottavasti näin häviävät.

Toiset kehuu kuinka kevät on tullut ja lumet hävinneet. No, ei ole kevät siinä mielessä vielä ilmaantunut tänne. 

454924.jpg

Todisteena kuva tuosta lumen määrästä tuossa etuoven läheisyydessä. Toki täytyy myöntää että lunta on sulanut jo paljon, kun nuo reunuskivet näkyvät, mutta silti lunta siis riittää.

Olen ollut saamaton - ei ole oikein kevätfiilistä. En esimerkiksi ole vieläkään laittanut mitään siemeniä multiin. Lupaan kuitenkin tehdä sen tämän viikonlopun aikana. Tänään kuitenkin olen puuhannut muuta - vaihtanut kesäverhot keittiön ikkunaan (selvyydeksi todettakoon, että minulla on vain keittiössä kesä- ja talviverhot) ja tässä odottelen, että pullataikina kohoaa.

Ehkä se kevätfiiliksen puutuminen johtuu osittain näistä keleistä. Taas sata räntää. Tänä vuonna ei oikein ole ollut sellaisia huikaisevan kirkkaita päiviä, jotka saisi tuntumaan, että kevät tulee. Tai ainakaan minä en ole niihin erityisemmin kiinnittänyt huomiota. Mielessä on huolia ja väsymys painaa. Kai se kevätfiiliksen puuttuminen johtuu myös noista  edellisistä.
Jospa kuitenkin kevät tulee ja minä piristyn tästä toimimaan. Piristyksesksi itselleni ostin marketista krysanteemin.

454923.jpg